OKRUH LYSÁ

Táto trasa je určená pre cyklistov, ktorí majú radi spoznávanie nových miest. Trasa začína pri vrcholovej stanici lanovky a pokračuje smerom k útulni na Okrúhlej. Odtiaľ trasa pokračuje miernym klesaním od studničky k cintorínu v historickej dedinke „Baranie“. Po prejdení cintorína sa dostanete k historickým chalúpkam v osade Baranie v srdci Čergova. Toto miesto má svoje čaro a stojí za to ho navštíviť. Trasa následne pokračuje po modrej značke späť na Lysú k chate Šport kde na Vás čaká dobré čapované pivko a chutný obed od nášho šéfkuchára 🙂

LYSÁ FAMILY TRAIL

Táto trasa je určená pre cyklistov, ktorí majú radšej jazdu z kopca. Trasa začína pod hotelom Lysanka je potrebné odbočiť z hlavnej cesty na lesnú cyklotrasu. Terén je bez prekážok, ľahko zjazdný aj pre začiatočníkov a rodiny s deťmi. Z trasy je na konci zájsť na vyhliadku v starom lome odkiaľ sa Vám naskytne výhľad na celú Lysú a okolité lesy.(označenie pri trase) Trasa následne vyústi k sedačkovej lanovke na parkovisko.

CEZ BOLČAČE (*PRIPRAVUJE SA)

Trasa začína na spoločnom mieste s LYSA FAMILY trasou vyššie. Následne sa po cca 700m odkláňa smerom doľava. Na trase sa nachádza oddychová zóna s lavičkami. Pokračovanie je po vedľajšej ceste smerom dolu k parkovisku pri lanovke. Trasa končí pri sedačkovej lanovke na parkovisku.

ponad golu (*PRIPRAVUJE SA)

Trasa je určená pre začiatočníkov a rodiny s deťmi. Táto rodinná cyklotrasa vedie od výstupnej stanice lanovky po zjazdovke smerom ka chate Šport. Odtiaľ sa presunieme na Besnú odkiaľ trasa pokračuje ďalej. Terén na tejto trase je trávnatý / lesná cesta. Trasa sa následne v spodnej časti napája na trasu LYSÁ FAMILY. Pokračuje po nej až k parkovisku pri sedačke.

POZRI SI MAPU rodinných cyklotrás

POZOR!

Pre všetky trate platí nasledovné:

Trasa je určená pre horské bicykle a peších turistov. Trasa je obojsmerná. Na trase je zakázané jazdiť na motorke, štvorkolke, iných motorových vozidlách a na koňoch. Porušením tohto zákazu porušujete aj zákon 326/2005 Z.z. o lesoch. Prosíme o rešpektovanie, jazdením na motorovom vozidle/na koni dochádza k poškodzovaniu prácne vybudovanej trasy.